Skip to main content
Adózás

APEH CONTACT CENTER

By 2009.06.25.Egy hozzászólás1 perc olvasási idő

kekszám2009. július 1-jétől vezeti be legújabb szolgáltatását az APEH. A már meglévő általános telefonos tájékoztató rendszer mellé egy új, ügyintézést is lehetővé tevő szolgáltatás párosul. Az adóalany telefonon  keresztól érdeklődhet, intézehti  egyedi nyilvántartással kapcsolatos ügyeit, folyószámlájával kapcsolatos kérdéseit, illetékügyeit, a bevallásaival kapcsolatos ügyeit.

tel: 06-40-20-21-22 kékszám

A telefonos ügyintézés biztonságát szolgálja a személyes azonosító kód használata, amelyet az első bejelentkezéskor ad meg az APEH az ügyfelei részére.

KAPCSOLÓDÓ BEJEGYZÉS: Az Ön biztonsága érdekében …

Egy hozzászólás

  • Adoblog deak szerint:

    A telefonon történő ügyintézés feltétele, hogy az ügyfél rendelkezzen ügyfél azonosító számmal. Az ügyfél azonosító szám az APEH által véletlenszerűen képzett 8 jegyű szám, mely a telefonos ügyféltájékoztató és ügyintéző rendszerben a telefonáló beazonosítását szolgálja, és az ügyfél által (választása szerint) papíralapon, de az APEH honlapján elérhető, majd onnan kinyomtatott, aláírt, vagy a KR-en (Ügyfélkapun) keresztül elektronikusan beküldött kérelmére képezzük meg. A kérelem nyomtatvány száma: 09UK30, mely július 1-jétől érhető el az adóhatóság internetes honlapján

Szólj hozzá

HTML Snippets Powered By : XYZScripts.com